یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهدی بصیرتی مدیر اداره تبلیغات اسلامی کاشان

حوزه/ حجت الاسلام بصیرتی، از برگزاری چهارمین جشنواره قرآن و عترت خانواده طلاب ویژه همسران و فرزندان در سه بخش مسابقات، محافل و آموزش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی کاشان، در جمع خبرنگاران، گفت: چهارمین جشنواره قرآن و عترت طلاب، ویژه همسران و فرزندان طلاب، همزمان با سایر مراکز استان‌ها توسط مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان با همکاری دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار می شود.

وی، بیان کرد: در چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود، با توجه به شرایط و جهت تسهیل، بستر آموزش مجازی برای بخش آموزش و مسابقات فراهم شده و با تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان دارالقرآن و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه منعقد شد، سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی متولی برگزاری این دوره جشنواره شده است.

حجت الاسلام بصیرتی اظهار کرد: سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی آموزش‌ را از طریق فضای مجازی در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، قصه‌های قرآنی، تفسیر آسان و عفاف و حجاب و صحت قرائت نماز به مخاطبان ارائه کرده و در پایان گواهینامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

وی، با بیان اینکه استقبال مناسبی از سوی خانواده‌های طلاب کاشان به خصوص در بخش مسابقات صورت گرفته، گفت: یکی از بخش های جشنواره بخش مسابقات است که در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی کاشان، افزود: بخش مسابقات این جشنواره بین المللی همزمان با کل کشور، روز جمعه ۱۹ آذر ماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کاشان با حضور ۲۵۰ نفر از همسران و فرزندان طلاب در تمام گروه‌های سنی برگزار می شود.

حجت الاسلام بصیرتی، در پایان گفت: به برگزیدگان جوایزی نفیس همچون کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، دوچرخه، تبلت و… اهدا خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha