پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
روز پرستار

حوزه/حجت الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه شهرستان قروه به مناسبت روز پرستار، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه شهرستان قروه به مناسبت ۱۹ آذرماه، روز پرستار، پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین (ع) حضرت زینب کبری (س) بنام روز پرستار نامگذاری شده است.

بزرگ پرستاری که پس از آن مصیبت عظمی، یک تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده، توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند.

حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است و نامگذاری میلاد خجسته‌ حضرت زینب (س) بنام روز پرستار، نشانگر اهمیت و ارزش این حرفه مقدس و مایه مباهات پرستاران جامعه ماست.

امروزه نیز در شرایط اپیدمی بیماری کووید۱۹، پرستاران ایران اسلامی در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا با تاسی از بزرگ پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س)، نمونه‌ای از صبر و فداکاری را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌ و با تقدیم ده ها شهید مدافع و خادم سلامت در این راه به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان محسوب شده که زحمات و خدمات شبانه‌روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، ایران اسلامی و مخصوصأ مدافعان عرصه سلامت در شهرستان قروه بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

به امید آنکه با یاری خداوند متعال و تلاش شما عزیزان و همراهی همه مردم بزرگوار کشورمان به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا در کل عرصه گیتی باشیم.

عابدین رستمی/ امام جمعه شهرستان قروه

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha