جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور، با بیان اینکه تقویت تفکر و مکتب شیعه می‌تواند در حوزه حکمرانی برای نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف مؤثر باشد، گفت: در حکمرانی با رویکرد حاکمیت شیعه و ولایت‌فقیه می‌توان مردم را در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، دفاعی و امنیتی، وارد میدان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در جمع جوانان بسیجی اهواز، اظهارداشت: در دوران پس از انقلاب و به‌خصوص دفاع مقدس نقش پایگاه‌های مقاومت برای ترویج معارف دینی و انقلابی نقش برجسته‌ای بود.

وی افزود: ترویج معارف دین و میدان‌داری صحنه‌های انقلاب اسلامی نیز از دیگر نقش‌های برجسته پایگاه‌های مقاومت و مساجد در دوران‌های مختلف است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه تقویت تفکر و مکتب شیعه می‌تواند در حوزه حکمرانی برای نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف مؤثر باشد، گفت: در حکمرانی با رویکرد حاکمیت شیعه و ولایت‌فقیه می‌توان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، دفاعی و امنیتی مردم را وارد میدان کرد.

وی اظهارداشت: مردم در دوران دفاع مقدس و سایر صحنه‌های انقلابی به‌صورت داوطلبانه و با علاقه وارد میدان جنگ سخت شدند و نقش‌آفرینی کردند و اکنون نیز با حضور در بسیج بازهم نقش برجسته‌ای در خدمت‌رسانی به جامعه دارند که در جریان سیل سال ۹۸ و مقابله با ویروس کرونا این نقش برجسته مشاهده شد.

سردار شاهوارپور، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با توجه به روندی که طی می‌کند، باید بیش از گذشته به سمت تمدن‌سازی رود؛ و بار اصلی این مهم بر عهده روحانیت حوزه‌های علمیه به همراهی جوانان مؤمنِ انقلابی است.

وی در پایان اظهارداشت: باید تلاش کنیم تا جمهوری اسلامی به‌عنوان تنها محور تمدن اسلامی معرفی شود که این امر از مساجد و محلات آغاز می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha