سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی و ضرورت هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط در حل مسائل اجتماعی، خواستار نزدیک‌تر و عمیق‌تر شدن رابطه حوزه‌های علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور سه شنبه ۲۳ آذر در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی، این نمایشگاه را به یک علامه مطهری بزرگ تشبیه کرد که با توانایی‌ها و قابلیت‌های خود از فرصت حل مسائل گوناگون بهره برده است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران نیز از دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی بهره‌مند است، گفت:‌ امیدوارم رویکرد مناسب پژوهش‌محوری که در دفتر تبلیغات اسلامی ایجاد شده است، بتواند گستره مناسبی از معارف دین را به منظور حل مسائل نظام اسلامی فراهم کند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران، با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله مطالعه و پژوهش، تولید آثار و اقدامات جانبی مانند تبلیغ و ایفای نقش در رویدادهای اجتماعی را دنبال کرده است، گفت: این فعالیت‌ها در کنار نگاه‌های روشنی که منجر به دردسترس قرار گرفتن پژوهش‌های این دفتر شده است، مدت‌هاست مورد استفاده حوزویان و پژوهشگران قرار دارد.

وی با استقبال از اقدام و رویکرد حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در شناخت مسائل و تشکیل میزهای مربوط به هریک و تمرکز بر مسائل اجتماعی، خاطرنشان کرد:‌ امیدوارم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به خوبی این خط حرکت را ادامه دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین بهجت‌پور همچنین در یادداشتی در دفتر یادبود نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی، این نمایشگاه را نشان‌دهنده داشتن نقشه راه روشن، هدف‌های در دسترس، سؤالات شفاف و نگاه به افق‌های متعالی دانست و نوشت: امیدوارم تعاملات هرچه بیشتر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و دفتر تبلیغات اسلامی را در ابعاد گوناگون به خصوص مطالعات اسلامی و تبلیغات مبلغات شاهد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha