چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار اعضا شورای متون درسی حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با اشاره به تفاوت های فرهنگی در نقاط مختلف کشور افزود: می بایست تنوع نیازهای علمی و فرهنگی مناطق مختلف کشور را مورد توجه قرار داد و در تدوین متون درسی این موضوع را هم لحاظ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در اولین نشست شورای سیاست گذاری دفتر تدوین متون درسی حوزه، ضمن خسته نباشید به مسئولین این دفتر، گفت: دفتر تدوین متون درسی حوزه های علمیه دارای جایگاه بسیار مهمی است و می بایست بیش از پیش به برنامه های آن پرداخته شود.

وی افزود: می بایست بسته مستقلی برای مصوبات جلسات شورای سیاستگذاری دفتر تدوین متون درسی حوزه های علمیه در نظر گرفته و ارائه گردد.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از کتاب های درسی حوزه های علمیه به رشته های تخصصی اختصاص دارد که باید مورد توجه و دقت علمی قرار گیرند.

وی دقت در شرح وظایف دفتر تدوین متون درسی را لازم دانست و گفت: می بایست به طور ویژه در نقاط تلاقی وظایف این دفتر با معاونت هایی همچون آموزش و پژوهش به دقت و با ظرافت کامل تعریف وظایف انجام شود.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: باید به گروه های علمی تشکیل شده در مدارس علمیه کشور اهمیت بیشتری داده شود و مورد حمایت و خدمات نیز قرار گیرند.

وی با اشاره به تفاوت های فرهنگی در نقاط مختلف کشور افزود: می بایست تنوع نیازهای علمی و فرهنگی مناطق مختلف کشور را مورد توجه قرار داد و در تدوین متون درسی این موضوع را هم لحاظ کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha