چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
زهرا جهانی

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان از اجرای برنامه‌های متنوع مدارس علمیه استان گیلان در هفته پژوهش خبر داد گفت: راه‌اندازی نشریه تخصصی در استان از طرح‌های پیش‌روی مدیریت حوزه علمیه گیلان است.

زهرا جهانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، ضمن تبریک هفته پژوهش، اظهار داشت: با توجه به شعار هفته پژوهش مبنی بر « اثرگستری علمی در پرتو نقش‌آفرینی عالمانه طلاب خواهر پژوهشگر» تحقق این شعار باید با برنامه‌ریزی و ایجاد فضای مناسب در دستور کار مدارس علمیه قرار گرفت و تمرکز اصلی مباحث پژوهشی در هفته پژوهش با محوریت این موضوع است.

وی افزود: با توجه به تحقق شعار هفته پژوهش، مدارس علمیه استان اقدام به طراحی برنامه‌های متنوع با پشتیبانی مدیریت‌ استان در مدارس علمیه استان گیلان نمودند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گیلان، با برشمردن بخشی از برنامه‌ها عنوان کرد: نشست‌های علمی- پژوهشی، کرسی‌های آزاداندیشی، ژورنال‌کلاب، میزگرد پژوهشی، مسابقات، کارگاه‌های پژوهشی و نمایشگاه آثار پژوهشی طلاب از اهم برنامه‌های هفته پژوهش به شمار می رود.

خانم جهانی با اظهار امیدواری در ارتقای سطح کیفی برنامه‌های پژوهش گفت: به مناسبت هفته پژوهش سال ۱۴۰۰ پیگیری‌های لازم و مؤثر به‌منظور راه‌اندازی نشریه تخصصی در استان نیز از طرح‌های پیش‌روی مدیریت حوزه علمیه استان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha