جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محلاتی

حوزه/ حجت الاسلام محلاتی گفت: طرح ۳۱۳ با همکاری کمیته امداد با هدف تقویت هویت دینی و معنوی ۳۱۳۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در ۱۰ استان اجرایی شده است.

حجت الاسلام امید محلاتی، معاون راهبری بنیاد هدایت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، در تشریح طرح موسوم به ۳۱۳ گفت: این طرح تفاهم نامه همکاری فی ما بین بنیاد هدایت و کمیته امداد امام خمینی(ره) است که در آن ۳۱۳ امام روستا در ۱۰ استان با ۳۱۳۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد مرتبط شده و خدماتی را به آن ها ارائه می دهند.

معاون راهبری بنیاد هدایت افزود: در قالب این طرح امامان روستا به صورت مستمر با برگزاری روضه های خانگی ماهیانه، تبلیغ چهره به چهره، مشاوره و پیگیری مشکلات و مسائل این خانواده ها کمک می کنند که در وهله اول هویت دینی و معنوی این خانواده ها تقویت شود.

وی ادامه داد: دوم اینکه با تفقد و دلجویی و ارائه مشاوره و تبلیغ چهره به چهره ای که امام همراه با شریکه الامام با این خانواده ها بر قرار می کند، بتواند نسبت به مشکلات روحی، مسائل خانوادگی و تربیتی اعضای خانواده موثر باشد و در آخر ضمن شناسایی مشکلات و مسایل خانواده ها نسبت به حل مشکلات و پیگیری مسائل خانواده ها تلاش کنند.

حجت الاسلام محلاتی خاطرنشان کرد: حدود ۵ ماه از شروع این طرح می گذرد و امامان فعال در این طرح اقدامات مؤثری را نسبت به حل مشکلات خانواده های تحت پوشش این طرح با کمک مراکز نیکوکاری، کمیته امداد و ظرفیت های موجود در مناطق برداشته اند.

معاون راهبری بنیاد هدایت اظهار کرد: ما در بنیاد هدایت به دنبال نقش آفرینی هرچه بیشتر امامان و مساجد در حوزه مسائل اجتماعی و رفع مشکلات و مسائل افراد محله و روستا هستیم و این طرح در راستای اهداف اصلی بنیاد هدایت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha