شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
المصطفی

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی بر بهره گیری از تمامی توانمندی‌های موجود در قالب کنفرانس یا جشنواره با هدف دستیابی به خروجی‌های متناسب و مفید از کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباسی در دیدار رئیس نمایندگی المصطفی(ص) در خراسان و اعضای دبیرخانه کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین، با اشاره به اهمیت و ضرورت تبلیغ دین در عرصه بین الملل اظهار داشت: با توجه به رویکرد این کنفرانس و قرابت موضوعی آن با رسالت المصطفی(ص)، مشارکت حداکثری طلاب المصطفی(ص) در این کنفرانس ضروری است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دبیرخانه این کنفرانس تصریح کرد: بهره گیری از تمامی توانمندی‌های موجود در قالب کنفرانس یا جشنواره با هدف دستیابی به خروجی‌های متناسب و مفید از این رویداد علمی باید در دستور کار قرار بگیرد.

شایان ذکر است: در ابتدای این نشست نیز حجت الاسلام و المسلمین صالح، نماینده جامعةالمصطفی در خراسان، ضمن تأکید بر برگزاری هرچه با شکوه‌تر و گسترده‌تر این کنفرانس به ذکر ویژگی های این رویداد علمی پرداخت.

همچنین در این نشست حجت الاسلام روح الله سعیدی فاضل دبیر علمی کنفرانس و رئیس پژوهشکده بین المللی امام رضا(ع) نیز به تبیین فعالیت‌های انجام گرفته از سوی دبیرخانه کنفرانس پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha