شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش طلاب خواهر جدیدالورود حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ همایش طلاب خواهر جدیدالورود حوزه علمیه خواهران خوزستان برگزار و در آن میثاق نامه طلاب برای عهد با امام زمان(عج) قرائت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، همایش خواهران جدیدالورود به مدارس علمیه استان خوزستان امروز در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای اهواز برگزار شد.

در این همایش که با حضور ۴۵۰ طلبه از سراسر استان خوزستان برگزار شد، حجت‌الاسلام امینی، استاد حوزه علمیه خوزستان، گفت: آموزه‌های دین اسلام بانوان را انسان‌ساز می‌داند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در اجتماع بیان کرد: طلاب خواهر باید بتوانند با جهان ارتباط برقرار کند و آموزه‌های دین مبین اسلام را باید جهانی کرد.

همچنین فاطمه مطوس، سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان، گفت: خواهران طلبه باید به‌ وسیله علم و اخلاق حسنه، برای پاسخگویی به مسائل مختلف بانوان توانمند شوند.

وی بیان کرد: هر یک از طلبه‌ها از ابتدای تحصیل در حوزه علمیه باید چشم‌انداز مطابق با استعدادهای خود داشته باشد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن هدف به کار گیرد.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم، میثاق نامه طلاب برای عهد با امام زمان(عج) توسط طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران خوزستان قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha