شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی و نخبه

حوزه/ همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی و نخبه طلاب و روحانیون در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی و نخبه طلاب و روحانیون به مناسبت هفته پژوهش صبح امروز در مرکز خدمات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات در ابتدای این همایش ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره (س) گفت: این همایش ویژه نخبگان و ممتازین تحصیلی دوره‌های سطح چهار حوزه و مقطع دکتری و برگزیدگان برتر کنکورهای سراسری در مقاطع مختلف برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات اصل هدفمندی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است گفت: معتقدیم که مؤثرترین افراد در ایفای نقش و رسالت‌های حوزوی باید در اولویت خدمات مرکز قرار گیرند.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات بیان کرد: برگزاری این همایش از جمله اقدامات مرکز خدمات در راستای هدفمندی بود تا از همسر و فرزندان نخبه طلاب و روحانیون تقدیر کنیم.

وی گفت: امیدواریم از این جلسه یک اتاق فکر در حوزه همسر و فرزندان طلاب و روحانیون کشور تشکیل دهیم و همکاران ما در بخش فرهنگی و خانواده مرکز، از نظرات و پیشنهادهای شما برای ارتقای خدمات مرکز استفاده کنند.
در ادامه همایش تعدادی از ممتازین تحصیلی خانواده طلاب به بیان دیدگاه‌های خود نسبت به خدمات مرکز پرداختند و پیشنهادهایی را برای ارتقای این خدمات ارائه کردند.

خانم‌ها معصومه صادقی همسر طلبه و دانشجوی برتر در ارشد و دکتری، زینب زارعیان بغداد آبادی همسر طلبه سطح ۴ حوزه و فعال در حوزه رسانه، زهره تورشیزی همسر طلبه و سطح ۴ حوزه، نفیسه السادات حسینی همسر طلبه، سطح حوزه، دانشجوی مهندسی عمران و عضو مبلغین دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، صدیقه محقق همسر طلبه و سطح ۴ حوزه و سخنران برتر فقه گردشگری در همایش جامعه المصطفی در تبریز، معصومه براتی همسر طلبه و سطح ۴ حوزه و محقق و پژوهشگر قرآن، و طیبه راد همسر طلبه و سطح ۴ حوزه و عضو گروه مولفین کتاب‌های «حیات طیبه، سبک زندگی» و مددکار نمونه کشور در زمینه مددکاری اسلامی؛ به بیان پیشنهادها و نظرات خود برای ارتقای فعالیت‌ها و برنامه‌های مرکز خدمات پرداختند.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از دیگر بخش‌های این همایش بود.
در پایان از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha