جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرش

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ثبت نام سطح۴ تخصصی مشاوره اسلامی با گرایش ازدواج و خانواده ویژه برادران طلبه برای اوّلین بار در اصفهان و در این مؤسسه آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمدجواد شفیعیان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که در حوزه خانواده طی سال‌های اخیر جامعه ایران را فرا گرفته است، هدف از برگزاری رشته مشاوره اسلامی را شناخت مبانی و مسائل مشاوره بر مبنای آموزه‌های قرآن و روایات دانست و اظهار داشت: در این رشته و به ویژه در مقطع سطح ۴، مهارت‌های طلاب در زمینه برخورد با مسائل و مشکلات روانشناختی ارتقاء یافته و می‌آموزند که براساس مبانی اسلامی چگونه پاسخگوی پرسش‌ها و شبهات و حل مشکلات و نیازهای روانی جامعه دینی باشند.

وی با تأکید بر این که این مؤسسه تاکنون ۸ دوره سطح ۳ مشاوره اسلامی برگزار کرده است، ادامه داد: این مؤسسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ از طلاب واجد شرایطی که دارای سطح ۳ مشاوره اسلامی مراکز تخصصی حوزوی باشند با شرط قبولی در آزمون و مصاحبه در دوره‌ سطح ۴ همین رشته پذیرش خواهند شد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با بیان این که دوره برای اشخاصی که پذیرفته می شوند کاملاً رایگان خواهد بود و در اولویت اعزام های تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی قرار خواهند گرفت، افزود: زمان بندی کلاسهای آموزشی با در نظر گرفتن عدم تداخل با ساعات درسی حوزه برنامه ریزی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: عموم علاقه مندان واجد شرایط می توانند تا ۲۵ دی ماه سال جاری از طریق نشانی dte.bz/aadd ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha