یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بر ضرورت حل مشکلات پروازهای فرودگاه سنندج تأکید کرد و گفت: امیدواریم تعداد پروازهای در طول هفته این فرودگاه به منظور رفع دغدغه‌های مردم برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، صبح امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت فرودگاه سنندج که به مناسبت فرارسیدن 5دی سالروز حضور سپاه در صنعت هوانوردی غیرنظامی کشور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، دفاع و جانفشانی برای مردم را یک ارزش معنویت‌زا و سفارش شده خواند و اظهار داشت: حفظ جان مردم یک امر مقدس است.

وی گفت: نیروهای یگان حفاظت فرودگاه چهار ویژگی بارز «فداکاری، مسئولیت‌پذیری، رازداری و امانتداری» دارند که اینها بسیار مهم، ارزشمند و قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت فرودگاه برای حفظ سلامت مسافران با هر دین، مذهب و نژادی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند، تصریح کرد: جان، مال، ناموس و آبرو برای بشر بسیار مهم بوده که این نیروها در حین سفر از آن دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان آرامش خاطر مردم را نتیجه زحمات نیروهای یگان حفاظت فرودگاه‌ها دانست و بیان کرد: این نیروها با برخورد خوب و خوش‌رفتاری مسافران را راهنمایی می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی به فضیلت‌های آیة الکرسی اشاره کرد و افزود: خواندن آیة الکرسی در برآورده شدن حاجت، پیشبرد هدف و در محفاظت از جان انسان بسیار مهم است.

وی بر ضرورت حل مشکلات پروازهای فرودگاه سنندج تأکید کرد و گفت: امیدواریم تعداد پروازهای در طول هفته این فرودگاه به منظور رفع دغدغه‌های مردم برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود بر ضرورت اهتمام به امور مسلمین تأکید کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرموده «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ» آن‌که صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی همچنین به بازگویی روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) پرداخت و یادآور شد: رسول اکرم(ص) فرموده عابدترین مردم کسی است که نسبت به همه مسلمین خیرخواه‌تر و پاکدل‌تر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha