جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدمحمدرضا هاشمی

حوزه/ استاندار سمنان گفت: اقدامات لازم در خصوص نصب نمادهای جبهه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرهای استان به ویژه شهرهای مراکز شهرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر امروز در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با هدف بزرگداشت مقام سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت همواره در کشور پیشرو و پیشگام بوده و به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی افزود: همه ما در عمل، کردار و رفتار خود عامل به فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و این مهم نیازمند کار جهادی و انقلابی در این حوزه است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بر ماست که امروز از حریم ایثار و شهادت دفاع کنیم، اظهار کرد: مراسم سالگرد شهید بزرگوار، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بزرگداشت برنامه‌های ۹ دی و فرهنگ ایثار و شهادت در استان به خوبی برگزار شود و دستگاه‌های اجرایی نیز در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

هاشمی بیان کرد: می‌توان از ظرفیت دهیاری‌ها به منظور نصب تمثال مبارک شهدا در ورودی روستاها با هدف آشنایی بیشتر با این عزیزان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در خصوص نصب نمادهای جبهه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرهای استان به ویژه شهرهای مراکز شهرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد، افزود: کتاب و کتاب‌خوانی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که می‌تواند با موضوع مکتب حاج قاسم سلیمانی در استان برگزار شود.

استاندار سمنان گفت: اگر بخواهیم در مقابل آسیب‌های اجتماعی بیمه شویم، حتماً باید در کنار پدران و مادران شهدا بوده و قدردان این عزیزان باشیم و ضرورت دارد تا نسبت به رفع دغدغه این عزیزان گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha