یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
س

حوزه / امام جمعه قمصر، بسیاری ازمشکلات معیشتی مردم را به خاطر سوءمدیریت ها دانست و اظهارداشت: قسمت عمده مشکلات جامعه ناشی از سوء مدیریت ها، رها بودن بازار، واسطه گری ها و عدم نظارت مناسب بر قیمت گذاری ها بوده و ربطی به بودجه ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی، در خطبه های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: امروز جنگ بین حق و باطل در جریان است.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن حق می باشند، گفت: جبهه طاغوت و کفر و نفاق دست در دست یکدیگر برای از بین بردن حق و حقیقت تلاش می‌کنند.

وی، با بیان اینکه جنگ امروز فقط جنگ توپ و تفنگ نیست، گفت : امروز علاوه بر جنگ توپ و تفنگ، با جنگ اراده‌ها، عزم‌ها، سیاست‌ها و تدبیرها به سرکردگی امریکا و صهیونیست جهانی روبرو هستیم.

حجت الاسلام کتابچی، جنگ امروز را جنگ رسانه ای، فضاسازی عمومی و جنگ تبلیغاتی دانست و یادآور شد: امروز دشمن با هزینه های بسیار بالا تمام توان خود را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در تحرّکات امنیّتی، اقتصادی، تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای به کار گرفته است.

وی، تصریح کرد: دشمن حتی در بحث مذاکرات وین در رفع تحریم ها برای مقصر جلوه دادن مسئولان نظام، به دنبال مسموم کردم ذهن مردم می باشد.

امام جمعه قمصر، عنوان کرد: وقتی افکار عمومی یک ملّت در اختیار بیگانه قرار گرفت، حرکت آن ملّت هم طبعاً طبق میل آن بیگانه پیش خواهد رفت.

وی، هدف اصلی امروز دشمنان را نا امید کردن مردم دانست و گفت: از هر حنجره ای که از آن کلام نا امید کننده بیرون می آید، آن حنجره، حنجره دشمن است.

حجت الاسلام کتابچی، با ابراز نگرانی از وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم، یادآور شد: هنوز انتظارات مردم از دولت انقلابی و مردمی در رفع مسائل معیشتی، اقتصادی و تورم بر آورده نشده است.

امام جمعه قمصر، به دستاوردهای بزرگ دولت در عرصه های سیاسی و اقتصادی در این مدت کوتاه اشاره کرد و گفت: قبول داریم که دولت سیزدهم ماهیانه ده هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را می دهد و هنوز از نظر ریالی به وضعیت مطلوب نرسیده، اما تمام مشکلات به بودجه بر نمی گردد.

وی، با تاکید بر مدیریت جهادی دولت بر کنترل بازار و با بیان اینکه در مبادی ورودی کشور فساد و رشوه بیداد می کند، تصریح کرد: اینکه هر کسی هر جنسی را به هر قیمتی که بتواند می فروشد و کسی هم نظارت ندارد، ربطی به بودجه ندارد، بلکه وظیفه دولت است که اینها را به صورت جدی نظارت و مدیریت کند.

امام جمعه قمصر، بسیاری از مشکلات معیشتی مردم را به خاطر سوءمدیریت‌ها دانست و گفت: قسمت عمده مشکلات جامعه ناشی از سوء مدیریت ها، رها بودن بازار، واسطه گری ها و عدم نظارت مناسب بر قیمت گذاری هاست و ربطی هم به بودجه ندارد.

حجت الاسلام کتابچی، در ادامه با تسلیت شهادت حاج حسن ایرلو سفیر ایران در یمن، گفت: شاید کمتر کسی نام سردار دوران دفاع مقدس، شهید حاج حسن ایرلو همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سفیر ایران در یمن و برادر دو شهید و جانباز جسمی و شیمیایی را که از دست دادیم، شنیده باشد.

وی، افزود: از این دست انسان‌های پاک و مخلص در کشور کم نداریم که برای اقتدار نظام و سعادت و خوشبختی مردم در عرصه های مختلف به صورت گمنام تلاش می کنند.

امام جمعه قمصر، در پایان با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال، ادامه داد: ان‌شاءالله دولت محترم با برنامه ریزی های دقیق به سرعت بر این مشکلات غلبه کند و بتوانند در ابتدای گام دوم انقلاب، رهبر عزیز تر از جانمان را خوشحال و زمینه ظهور حضرت ولیعصر را فراهم کند.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    پستهای زائد و غیرضروری و نیروهای بیکار و افرادی که براساس روابط و ملاحظات سیاسی و اجتماعی منصوب میشوند و فاقد توان و صلاحیت لازم میباشند و جز هزینه های غیرقابل قبول و سرسام اور حاصلی برای این کشور ندارد. تفکر جهانی ساختن انقلاب که عده ای را بر نادیده گرفتن حقوق مردم و حیف و میل سرمایه های ملی جسور و خودباور کرده از ریشه ای ترین معضلات لاینحل کشور مدعی نجات بشریت است. تا چنین تفکر و رقابت در تندروی بر فضای سیاسی و قدرت ماندگار و غیرمسئول حاکم است هرگز نباید امید بهبود اوضاع را داشته باشیم. تحریمها و موضوعات مشابه جز بهانه سازی ماهیتی ندارند و برای توجیه اوضاع غم انگیز اقتصادی کشور به سنگر تحریمها و عوامل دشمن فرضی، نیاز مبرم است اما اسلام اولین قربانی چنین سیاستهای خودتعریف است.