سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: دولت در بودجه ۱۴۰۱ بخش قابل‌توجهی از منابع خود را صرف بودجه عمرانی کند که هم موجب افزایش سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی و هم موجب افزایش برخورداری‌ها از زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و اقتصادی در کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت، اظهار داشت: یکی از ویژگی های آشکار حضرت زهرا(س)، حیا بود و در حقیقت، اهتمام فوق العاده ایشان به پوشش و حجاب در برابر نامحرمان، ریشه در محجوب و با حیا بودن آن حضرت داشت.

وی با اشاره به هشدار قاطع ایران به‌گستاخی‌های رژیم صهیونیستی و همچنین رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ افزود: دستاورد ۲۰ساله لشکرکشی‌ آمریکا به ‌افغانستان و عراق و رهاورد جنگ های هشت ساله تکفیری، جز فرسودگی نیروها و اقتصاد و رسوایی و شکست هژمونی‌اش نداشته است.

امام جمعه پلدشت گفت: با وضعیتی که امریکا در منطقه دارد اگر بخواهد قدرتمندترین کشور منطقه را تهدید به‌ جنگ کند، چیزی شبیه طنز خواهد بود و از این‌رو واشنگتن تهدیدات خود علیه ایران را از زبان تل‌آویو بیان می‌کند تا ضمن معتبر جلوه ‌دادن آنها، فضای مذاکرات موجود را بیش از اندازه متشنج نساخته و از تبعات احتمالی اقدام نظامی ایران نیز بگریزد.

وی ادامه داد: انتخاب سواحل جنوبی خلیج‌فارس و درگیر شدن سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان در رزمایش که شامل اقدامات تهاجمی می‌شود، امید بستن کشورهای اعراب حاشیه جنوبی خلیج‌فارس برای اتکا به ‌رژیم‌صهیونیستی را برای موازنه‌ بخشی در برابر ایران نقش بر آب می‌سازد.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به اینکه تهدید حمله به ‌ایران شبیه طنز است، گفت: بازدارندگی فعال ایران هم‌اکنون در بالاترین سطح قرار دارد و هر روز درحال ارتقاء و افزایش است، و این مسئله در مواقع حساس برای دشمنان ما، غیرقابل تصور است.

وی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در لایحه بودجه هر سال ما با چند اعداد و ارقام بسیار با اهمیت روبرو هستیم، اولی منابع بودجه و دومی مصارف آن است.

امام جمعه پلدشت اظهار کرد: هزینه‌ کردهای بودجه را زمانی می‌توان گفت عادلانه، عقلایی، منصفانه و دغدغه‌مندانه است که اولاً کسری زیاد ایجاد نکند و دولت هزینه‌های این کسری را از جیب ملت و به‌ویژه از جیب فقیرترین افراد جامعه برندارد و ثانیا دولت به ‌جای توجه زیاد بر افزایش هزینه‌های جاری که عملاً صرف پرداخت حقوق و دستمزد و امور پرسنلی می‌شود بخش قابل‌توجهی از منابع خود را صرف بودجه عمرانی کند که هم موجب افزایش سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی و هم موجب افزایش برخورداری‌ها از زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و اقتصادی در کشور می‌شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha