دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره آموزش «مدیریت راهبردی فضای مجازی»

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری دوره آموزش مدیریت راهبردی فضای مجازی ویژه مدیران و معاونان استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی با اشاره به اینکه شناخت و توسعه راهبردی فعالیت فرهنگی و اثربخش در فضای مجازی همواره به عنوان یکی از اهداف این اداره کل مطرح بوده است، اظهار داشت: در همین راستا، دوره آموزش مدیریت راهبردی فضای مجازی با همکاری اساتید مطرح و برجسته حوزه ارتباطات و رسانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در قالب ۱۰ سرفصل طراحی شده که شامل «رسانه شناسی با تأکید بر فضای مجازی»، «تحلیل و رویکردشناسی جریان های رسانه‌ای»، «سیاست‌گذاری و برنامه ریزی راهبردی رسانه‌ای»، «شناخت پلتفرم‌ها و ابزارآلات فضای مجازی» و «مدیریت تولید و توزیع محتوا در فضای مجازی» است.

مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران، «ترندینگ و برندینگ در فضای مجازی»، «سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی»، «قوانین و پروتکل‌های حقوقی و امنیتی فضای مجازی»، «آینده پژوهش فضای مجازی جهان» و «راهبردشناسی دشمن و رقیب در حوزه فضای مجازی» را دیگر سرفصل های این دوره عنوان کرد.

وی ادامه داد: دوره آموزش مدیریت راهبردی فضای مجازی به صورت برون خط(آفلاین) در بستر سامانه سیما در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و در پایان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

خانم جلالی با بیان این که این دوره آموزشی از نیمه دوم دی‌ماه سال جاری آغاز تا پایان فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در دوره آموزش مدیریت راهبردی فضای مجازی می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه با مراجعه به مدیریت فرهنگی مدارس یا مدیریت‌های استانی حوزه های علمیه خواهران نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha