پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور

حوزه/ انقلاب اسلامی پدیده تمدن ساز است و باید بر این اساس پیشرفت، تولید محتوا و نظریه پردازی کنیم و در حال حاضر این کار صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی که در قم برگزار شد، گفت: از نظر فعالیت، سازمان فرهنگ و ارتباط اسلامی با جامعه المصطفی بسیار نزدیک است و همین مسئله، ترغیب به همکاری بیشتر با المصطفی می کند.

رئیس سازمان فرهنگی و ارتباطات اسلامی بابیان این که یکی از موارد همکاری می تواند در ارتباط با ارائه راهبری فرهنگی باشد، افزود: یکی از کارهای که ما به دنبال اجرای شدن آن هستیم، سند تحول است. ما دنبال این هستیم از ظرفیت های بومی کشور در راستای اهداف فرهنگی و ارتباط خود با سایر کشورهای دنیا بیشتر بهره ببریم و بتوانیم همه ظرفیت ها را به خدمت بگیریم.

وی بیان داشت: این سازمان می تواند به بین المللی شدن و غنای فعالیت حوزه علمیه قم کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور گفت: همه تلاش ما این است مبانی دینی اسلام ناب را به دنیا معرفی کنیم و این زمانی میسر می شود که از همه ظرفیت های کشور برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی پدیده تمدن ساز است و باید براساس پیشرفت، تولید محتوا و نظریه پردازی کنیم و این کار صورت نمی گیرد.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید نگاه علمی تری به مراکز علمی دنیا داشته باشیم و جامعه المصطفی در این رابطه می تواند به ما کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور گفت: ما الان دارای ۸۰ نمایندگی در ۶۵ کشور هستیم و زمانی می توانیم در دنیا اثرگذار باشیم که جامعه المصطفی هم به ما کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha