جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ساختمان مرکز خدمات حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدیان گفت: ارائه خدمات به طلاب از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در آینده بر اساس میزان فعالیت آنان خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید جمال الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در آئین افتتاحیه ساختمان مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: دین، معنویت و اعتقادات ملت ایران مرهون و مدیون تلاش علمای دینی و حوزه‌های علمیه است.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با وجود گذشت ۳۰ سال از آغاز فعالیت نتوانسته به نحو مطلوب و شایسته ای به طلاب خدمات رسانی کند، دلیل اصلی چنین امری کمبود بودجه و وجود مشکلات مالی متعدد در این مرکز بوده و بر همین اساس نیز موضوع کاهش وابستگی آن به اعتبارات دولتی پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی عنوان کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور فعالیت‌هایی را در زمینه کاهش مشکلات مسکن، درمان و معیشت طلاب آغاز کرده که امید است نتیجه بخش باشد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: مسئولان این مرکز درصدد هدفمند کردن بیش از پیش خدمات ارائه شده به آنان هستند و برای تأمین نیازهای طلاب و تقویت حوزه‌های علمیه از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: ارائه خدمات به طلاب از سوی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در آینده بر اساس میزان فعالیت آنان خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    0 0
    چقدر خوب میشد اگه کارکنان جدید این مرکز از طریق اعلام عمومی جذب میشدن...