یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
9دی

حوزه / همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جلسه‌ای بصیرتی با حضور دکتر محسن سلیمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، روز چهارشنبه ۸ دی‌، در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به سالروز حماسه عظیم بصیرتی ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی یادآور قلّه بصیرت و اوج ولایت مداری مردم ایران در سال ۸۸ است.

وی اظهار کرد: در دنیایی که جبهه استکبار تمام قد با همه ابزار و ایادی خود علیه جبهه اسلامی و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کرده است، بصیرت و ولایت مداری تنها راهکار شکست توطئه‌های دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا گرامیداشت حماسه عظیم و سراسری ۹ دی در سال ۸۸ که تبلور بصیرت مردم ایران در مقابل حوادث و فتنه‌های آن زمان بود، امری ضروری در شرایط امروز است تا در اذهان مردم و مسئولین، تأکیدی مجدد بر این منش و و روش است.

حجت الاسلام امیریان خاطرنشان کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جلسه‌ای بصیرتی با حضور دکتر محسن سلیمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۲:۳۰ در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha