جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حماسه 9 دی

حوزه/ نماینده دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه در لرستان از برگزاری نشست های بصیرتی ۹ دی در مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه حماسه یوم الله ۹ دی اوج بصیرت و ولایت مداری ایران اسلامی است، افزود: یوم الله ۹ دی روز خروش یکپارچه ملت در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۹ دی برنامه‌های بصیرتی ویژه در مدارس علمیه لرستان برگزار می‌شود، افزود: نشست‌های بصیرتی یوم الله ۹ دی با عنوان حوزه انقلابی و بصیرت افزایی ویژه طلاب مدارس علمیه لرستان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

نماینده دفتر امور اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه در لرستان در پایان با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌های گرامیداشت آن شهید والا مقام و هم رزمانش نیز در مدارس علمیه برگزار می‌شود افزود: برگزاری نشست‌های تبیین سبک زندگی فاطمی ویژه ایام فاطمیه و همچنین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی (ره) در مدارس علمیه از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام برای طلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha