جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام باطنی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: بدون تردید سوءمدیریت و عدم تدبیر بهنگام، بستر آغاز فتنه و امیدی برای فتنه گران خواهد بود و هر تلاش، جدیت و تدبیر از سوی مسئولین، فرصت فتنه انگیزی را از دشمنان سلب خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به حماسه ۹ دی و ایام فاطمیه و تقارن با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این روزها یادآور رشادت‌ها در طول تاریخ در مسیر کلمه جلاله «الله» است.

وی بیان کرد: ولایت انبیا و اولیا همواره دشمنانی داشته و دارند و حضرت زهرا (س) نیز شهید در راه ولایت محسوب شده و در امتداد این مسیر شهدای دفاع مقدس و حاج قاسم سلیمانی قرار دارند که به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه نمودند تا جایی که شهید حاج قاسم سلیمانی در دست خطی نگاشته؛ داروی درد من شهادت است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان افزود: آرامش امروز ما در منطقه پرفراز و فرود خاورمیانه با این همه دشمنی و انبوهی از توطئه‌ها، مرهون جبهه مقاومت اسلامی و فرمانده این جبهه، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب دل به سرنگونی نظام اسلامی بسته بودند و از همه ابزار خود برای بی ثباتی استفاده می‌کردند، اما در حماسه ۹ دی، مردم خداجوی به میدان آمدند و چشم فتنه را کور کردند؛ فتنه‌ای که خواب و خیال‌هایی برای آن دیده بودند و سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای مختلف همه بضاعت خود را برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بسیج کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی اظهار کرد: بدون تردید سوءمدیریت و عدم تدبیر بهنگام در سطح قوای سه‌گانه بستر آغاز فتنه و امیدی برای فتنه گران خواهد بود و هر تلاش، جدیت و تدبیر از سوی مسئولین، فتنه انگیزی را از دشمنان سلب خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha