یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت‌الاسلام غلامرضا

حوزه/ معاون سازمان اوقاف گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از دو میلیون بسته ارزاق با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به موقوفات حوزوی و تلاش سازمان اوقاف برای احیای آنها ابراز کرد: علاوه بر اینکه واقفان را تشویق به افزایش موقوفات حوزوی می‌کنیم و سرمایه‌گذاری در موقوفات را هم جزو اولویت‌ها قرار داده‌ایم، از خیرات مطلق نیز تا آنجا که مسائل شرعی اجازه می‌دهند برای پشتیبانی از حوزه‌های علمیه استفاده می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این سازمان در رزمایش مواسات و همدلی که در پی مطالبه رهبر معظم انقلاب در کشور به راه افتاد هم سهم عمده‌ای داشت به طوری که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از دو میلیون بسته ارزاق با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان از محل عوائد موقوفات و کمک‌های خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تبلیغ یکی از رسالت‌های اصلی روحانیون است و بر این اساس و در ایام فاطمیه امسال، ۹۰۰ نفر از قم به بقاع متبرکه و مناطق گوناگون کشور اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha