جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادي زاده

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در دیدار با خانواده شهید تازه شناسایی شده ، گفت: یاد شهدا هیچ وقت کهنه نمی شود و همیشه تازگی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، امروز در دیدار خانواده شهید گمنام اصفهانی که شناسایی شده است، اظهار کرد: اینکه شناسایی این شهید والا مقام همزمان با ایام فاطمیه است یک سرّ و رمز و رازهایی است که ما از آن بی خبریم؛ عطر شهدا همیشه فضای جامعه را عطر آگین می‌کند.

وی افزود: با ورود شما به استان ما، استان هرمزگان بیدار شد و انگار که شهید تازه ای به استان آورده باشند، اینها همه نشان دهنده این است که همیشه زنده اند و همواره حواسشان به ما هست، خداوند متعال فرموده است که شهدا را مرده نپندارید، چرا نزد پروردگارشان روزی دریافت می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: زمان هیچ وقت یاد و خاطره شهدا را کهنه نمی‌کند، پدر و مادر می‌میرند و بعد از سال‌ها فراموش می‌شوند، اما خاطر شهدا برای ما همیشه تازه و نو است شهدا به همه ما نظر دارند.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که ان شاءالله این شهید عزیز که ما مفتخر بودیم در استان هرمزگان میزبان او باشیم البته نباید بگویم میزبان چرا که شهیدان خود صاحب این مملکت و جامعه اند ما را مورد شفاعت خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: مطمئن باشید که حضور شما در هرمزگان عطر ناب شهدا را در کوی و برزن جامعه ما پراکنده کرده است و الان هم این فضا چند روزی است میان مردم ما ایجاد شده است؛ ما هم همراه شما هستیم و کنارتان خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha