یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صادق خلیلیان استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان گفت: باید بتوان در طراحی و بزرگداشت حماسه نه دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی ساماندهی خوبی را انجام داد و در تأثیرگذاری این دو، ظرفیت جامعه از نظر تنوع برنامه‌ها را باید لحاظ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، در شصت و چهارمین شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان اظهار داشت: مساله نه دی و شهادت سلیمانی تقارن آن بسیار مهم بوده و بایستی سامان دهی کار انجام شود.

وی با بیان اینکه دشمن از اول انقلاب در دو مسیر طراحی خود را انجام داده، گفت: یکی نفوذ داخلی و فتنه انگیزی، دیگری تهاجم از بیرون مرزها است که خوشبختانه در دفاع مقدس در فتنه انگیزی ها سربلند بیرون آمدیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: نفوذ فرهنگی از مسیر دیگری دنبال شد و در فتنه ۸۸ ظهور بیرونی آن را دادیم و در حماسه نُه دی با هوشیاری مردم و درایت رهبری خنثی شد.

خلیلیان عنوان کرد: باید بتوان در طراحی و بزرگداشت حماسه نه دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی ساماندهی خوبی را انجام داد و در تأثیرگذاری این دو، ظرفیت جامعه از نظر تنوع برنامه‌ها را باید لحاظ کرد.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه‌ها را ساماندهی کرد، تا چند برنامه قوی و مابقی نیز تحت ذیل آنها برگزار شوند، افزود: برای تشویق مردم می‌توان تبلیغات و اعلام سراسری صورت گیرد. رسانه ملی نوع ساماندهی و برنامه‌های خود را باید متناسب با شرایط روز طراحی کند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم فرهنگ عمومی جامعه در مسیر اهداف و اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نحوی حرکت کند که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha