جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شصت و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان برگزار شد

حوزه / شصت و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، شصت و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه‌برنامه‌های حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم، که با حضور علما، فضلا، مسئولین استانی و فعالان فرهنگی استان برگزار شد، بر لزوم هماهنگی کلیه دستگاه‌ها برای اجرای باشکوه مراسمات گرامیداشت حماسه ۹ دی تأکید شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در بخشی از این مراسم، با بیان اینکه تبلیغات محیطی در مناسبات‌های مختلف بسیار مهم است، گفت: در روزهای باقیمانده تا این مناسبت‌ها مجموعه‌های مختلف همه توانمندی‌های خود را به میدان بیاورند تا شاهد حماسه دیگری باشیم.

وی تصریح کرد: قطعاً انقلاب اسلامی ریشه در غدیر و عاشورا دارد، غدیر به‌منزله انتخاب کشتی است که سکان‌دار آن ولایت است و هر کس سوار شد از ظلمات به سمت نور عبور داده می‌شود.

همچنین در ادامه سردار شاهوارپور، از آمادگی مجموعه سپاه برای بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، خبر داد و گفت: إن شاءالله با هماهنگی کلیه دستگاه‌ها می‌توانیم سالگرد ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی را به حماسه‌ای دیگر تبدیل کنیم.

در ادامه صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، بر لزوم استفاده از ظرفیت جامعه در بزرگداشت حماسه نه دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی، تأکید کرد و گفت: باید بتوان در طراحی و بزرگداشت حماسه نه دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی ساماندهی خوبی را انجام داد و در تأثیرگذاری این دو، ظرفیت جامعه از نظر تنوع برنامه‌ها را باید لحاظ کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از اول انقلاب در دو مسیر طراحی خود را انجام داده است، گفت: یکی نفوذ داخلی و فتنه انگیزی، دیگری تهاجم از بیرون مرزها است که خوشبختانه در دفاع مقدس در فتنه انگیزی ها سربلند بیرون آمدیم.

لازم به ذکر است در این جلسه از دو تابلوی کنگره ملی شعر سردار دل‌ها و دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی نیز باحضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، استاندار استان و جمع دیگری از مسئولان نیز رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha