شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان

حوزه / سردار شاهوارپور، گفت: یکی از موضوعاتی که همواره پشتوانه‌ی انقلاب اسلامی بوده حضور مردم درصحنه است و حضور مردم درصحنه باعث خلق حماسه‌ی ۹ دی شد.

سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، ضمن تبریک حماسه ۹ دی به مردم شریف و خون گرم خوزستان، اظهار داشت: با حضوری که مردم در سال ۸۸ در روز ۹ دی داشتند دشمنان ما فهمیدند که با جنگ نرم و اقداماتی که به‌صورت تهدید محور در حوزه‌ی جنگ نرم است موفق نخواهند شد که ایران را به زانو درآورند.

وی افزود: حادثه ۹ دی، درس بزرگی برای دشمنان ما و همچنین ملت ما بود تا مراقبت کنند انتخاباتی که انجام می‌شود به‌عنوان فرصت است و باید مواظبت کنیم که دشمنان از فرصت‌هایی که نظام جمهوری اسلامی برای مردم ایجاد می‌کند سوءاستفاده نکند.

سردار شاهوار پور، بیان داشت: ۹ دی، روز درس‌آموزی است که همواره باید این روز را گرامی بداریم.

وی، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که همواره پشتوانه‌ی انقلاب اسلامی بوده حضور مردم درصحنه است و حضور مردم درصحنه باعث خلق حماسه‌ی ۹ دی شد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، در پایان گفت: ما باید این روز را همچنان گرامی بداریم و درصحنه حضور پیدا کنیم و بدانیم که دشمنان ما همیشه در کمین و در حال توطئه هستند و ما باید مراقبت‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha