پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سرداران جبهه مقاومت در اهواز

حوزه/ آیین گرامیداشت سرداران جبهه مقاومت، با حضور علما، فضلا، مسئولین و عمومی مردم شهید پرور خوزستان، در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با حضور گسترده مردم و همچنین علما، فضلا، اساتید، روحانیون، طلاب مدارس علمیه و مسئولان استانی در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، با بیان اینکه دولت مردان برای خدمتگزاری به مردم نباید شب و روز بشناسند، اظهارداشت: فرهنگ تعاون را باید در کشور تقویت کنیم، در حالی که حداقل ۲۵ درصد باید محقق شود ولی تاکنون شاید به پنج درصد هم نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص روی‌کار آمدن حلقه‌های میانی برای تحقق تمدن نوین اسلامی، گفت: حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های فرهنگی باید با بهره‌گیری از ظرفیت نامحدود حلقه‌های میانی زمینه را برای تحقق تمدن نوین اسلامی، آماده کنند.

همچنین در این مراسم میثم مطیعی، در رثای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت فرماندهان محور مقاومت نوحه خوانی کرد و مردم با در دست گرفتن عکس سردار سلیمانی، بر ادامه راه شهدای جبهه مقاومت تأکید کردند.

لازم به ذکر است، آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، به همت نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha