پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ نشست بصیرتی طلاب مدارس علمیه اهواز

حوزه/ نشست بصیرتی طلاب مدارس علمیه اهواز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی، در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نشست بصیرتی مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه اهواز، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی، در مسجد اعظم اهواز، برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصلحی، بیان داشت: معماری انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره)، کار بسیار بزرگ و معجزه‌آسایی بوده و امام (ره) مسیری را طراحی کرده که این مسیر، نابودی استکبار را در پی دارد همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «آمریکا در حال فروپاشی و اضمحلال است».

وی، در ادامه گفت: با توجه به این وضعیت (پیش‌بینی نابودی استکبار جهانی توسط انقلاب اسلامی)، در طول ۴۳ سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد استکبار جهانی توطئه‌های سنگینی را برای مقابله با انقلاب اسلامی طراحی کرده است که دو سال دوره ترور و ترور ۱۷ هزار شهید ترور، ۸ سال جنگ تحمیلی، شبیه خون فرهنگی، شبیه خون اجتماعی، تحریم‌ها و مباحث اقتصادی نمونه‌های بارز این توطئه‌ها می‌باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصلحی تصریح کرد: در تمامی این توطئه‌ها آن چیزی که برای دشمن محور بوده تا به نتیجه برسد مسئله‌ی «نفوذ» است. دشمن به‌دنبال ییتا از طریق نفوذ بتواند به نتیجه‌ی موردنظرش برسد.

در پایان این گردهمایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی، به سوالات حاضرین پاسخ داد.

گفتنی است هدف از برگزاری این گردهمایی، بصیرت بخشی به آحاد مردم به‌خصوص اساتید و مدیران مدارس علمیه اهواز، بوده است.

شایان‌ذکر است این برنامه به همت بسیج طلاب و اساتید و معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha