دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار شهسواری

حوزه/ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عصاره مردانگی مردان ۸ سال دفاع مقدس است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود، سلیمانی یک مکتب بود که راه او توسط همین جوانان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که صبح امروز در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و نیز شهادت حضرت زهرا (س) قرار داریم.

وی، افزود: قبولی امت در آزمون حماسه ساز ۹ دی بود و امروز مراسم سردار دلهاست که ذخیره الهی و یک‌تجمیع معنویت و فضیلت و رزم و جهاد ایثار و شهادت بود که خداوند او را از دفاع مقدس برای این نسل ذخیره کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عصاره مردانگی مردان ۸ سال دفاع مقدس است، گفت: کمتر فرمانده ای بود که مقابل دوربین‌ها گفت کمتر از سه ماه دیگر داعشی وجود نخواهد داشت.

سردار شهسواری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود، سلیمانی یک مکتب بود که راه او توسط همین جوانان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به تواضع حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: سردار سلیمانی فرمانده‌ای بود که نمی‌خواست دیده شود، اما چون برای خدا قدم بر می‌داشت خدا خواست او دیده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha