جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فغانی

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه بارز دفاع از ولایت بود و بانوان ایشان را الگوی خود در تمامی فعالیت‌ها قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، صبح امروز در جلسه آموزشی طرح تربیتی مبلغین امین مدارس امین استان قزوین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه بارز بصیرت و دفاع از ولایت بود که بانوان باید امروز این شخصیت برجسته را الگوی خود در تمامی فعالیت‌های زندگی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: همه مبلغین در عرصه تبلیغ و تربیت به آن بانوی برجسته تأسی نموده و در تمامی فعالیت‌های خود رفتار و منش ایشان را اجرایی نمایند که موجب بصیرت افزایی در جامعه برای نسل نوجوان و جوان باشیم.

حجت الاسلام فغانی به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و بیان کرد: شما مبلغان با تمام ظرفیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به خوبی در جامعه تبیین کنید.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهید سلیمانی به تمامی معنا یک انسان مخلص و ولایتمدار بود که در دفاع از حرم و مبارزه با داعش تا آخرین نفس ایستاد و پاداش خود را که همانا شهادت بود را از خدای متعال دریافت نمود.

حجت الاسلام فغانی همچنین یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی را گرامیداشت و بیان کرد: مبلغین آثار ایشان را مطالعه کنند.

اجرای طرح تربیتی مبلغین امین حوزه علمیه قزوین

اجرای طرح تربیتی مبلغین امین حوزه علمیه قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha