جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام غلامحسین حقانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: شبکه امامت در تبیین مکتب حاج قاسم بسیار تأثیرگذار است؛ علاوه بر شخصیت نظامی شهید سلیمانی به دیگر ابعاد شخصیتی او پرداخته شود.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، ضمن یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای مردمی عملیات حاج قاسم گفت: به دنبال این بودیم تا اتفاقات میدانی در عملیات توسط مردم رقم بخورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان افزود: اینکه هر کسی که بتواند افرادی را دور هم جمع کند تا برای حاج قاسم کاری را هرچند کوچک، رقم بزند برای ما بسیار حائز اهمیت است. مهم نیست که این جمع‌ها چه کاری را انجام می‌دهند، مهم این است که کاری به یاد سردار سلیمانی و به نام مردم صورت بگیرد. این کار بسیار جدی تر از کارهای سازمانی است و مهم این است که دغدغه مردم شود.

حجت الاسلام حقانی با اشاره به موضوع خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: با هدف خدمت رسانی به مردم و به یاد حاج قاسم مهرواره اوج که اساس آن خدمت رسانی است، با هماهنگی با بنیاد هدایت اجرایی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به تنوع کارهای صورت گرفته در قالب عملیات شهید سلیمانی، بیان کرد: یکی از این کارها بحث تربیت راوی مکتب شهید سلیمانی بود که در طرح ۱۱۰۰ نفر آموزش دیدند ۸ عنوان کتاب در این راستا تدوین شد و در اختیار مبلغین قرار گرفت.

فرزند شهید حقانی نقش شبکه امامت در تبیین مکتب حاج قاسم را بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: بیشتر به شخصیت حاج قاسم به عنوان یک ژنرال و شخصیت نظامی پرداخته شده است. امامان باید به دیگر ابعاد شخصیتی ایشان بپردازند و با عملیات‌های که به یاد حاج قاسم در محلات برگزار می‌کنند می‌توانند نام و یاد او را در دل‌ها زنده نگه دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha