پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
دیدار سردار سعید قاسمی با حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی، جهادی و خصوصی باید دست به دست هم دهند تا بتوانند مشکل کمبود فضاهای آموزشی در مناطق محروم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سردار سعید قاسمی مدیر قرارگاه مهندسی و جهادی احمد متوسلیان شب گذشته با حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در محل مدرسه علمیه الغدیر اهواز دیدار کرد.

در این دیدار عضو مجلس خبرگان رهبری با تشکر از سردار قاسمی به دلیل فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم به ویژه منطقه اندیکا خوزستان، اظهار داشت: ساخت مدارس استاندارد در مناطق محروم و حاشیه شهرها بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری افزود: عدم وجود فضاهای آموزشی مناسب و کافی در این مناطق باعث کاهش میل به تحصیل در کودکان و نوجوانان می‌شود که در نتیجه آن شاهد افزایش نا امنی، اعتیاد و جرم در این مناطق نسبت به سایر مناطق خواهیم بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی، جهادی و خصوصی باید دست به دست هم دهند تا بتوانند مشکل کمبود فضاهای آموزشی در این مناطق را حل کنند.

در ابتدای این دیدار سردار قاسمی مدیر قرارگاه مهندسی و جهادی احمد متوسلیان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha