دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ب

حوزه / نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن فکر نمی‌کرد نسلی همانند علی وردی‌ها، روح الله عجمیان‌ها و شهیدان رضا زاده و زینال زاده که بدترین جنایت و با شعار زن، زندگی و آزادی علیه آنها انجام شد، با تمام وجود پای کار بایستند و به شهادت برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سعید جلیلی نماینده مقام‌ معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی شب گذشته در پانزدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مسجد بقیه الله الاعظم(عج) این دانشگاه، ضمن اشاره به اتفاقات سال گذشته در کشور که منجر به اغتشاشات شد، اظهار داشت: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند و هیچ گونه پایبندی به آن ندارند، با بهانه قراردادن فوت یک خانم، شعار زن، زندگی، آزادی سر دادند.

جلیلی، مدعیان قدرت‌های اول دنیا را بازیگران اصلی اغتشاشات سال گذشته عنوان کرد و گفت: صحنه گردانان این نمایش به شکل‌های مختلف حتی با گرفتن عکس‌های یادگاری با شعار زن، زندگی و آزادی به ظاهر دم از حقوق بشر می‌زدند.

نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه عاملان اغتشاشات سال گذشته، در پرده دوم نمایش خود با حمله موشکی به یک بیمارستان در غزه تعداد زیادی از زنان و کودکان را به شهادت رساندند، یادآور شد: بایدن که در پرده اول جنجال به پا کره بود و اشک تمساح برای حقوق زنان ایرانی می‌ریخت، در روزهای گذشته سراسیمه با کسانی که به بیمارستان غزه حمله کرده بودند، عکس یادگاری می‌گیرد.

جلیلی، با انتقاد از دوگانگی غربی‌ها در دفاع از حقوق بشر، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا و بعضی از سران کشورهای اروپایی که خودشان را مدعی دروغین حقوق بشر می‌دانند، شهادت انسان‌های بی‌گناه را نه تنها محکوم نمی‌کنند، بلکه به اسرائیلی‌ها می‌گویند باید میلیاردها دلار به شما برای این جنایات کمک کنیم.

نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه واقعیت‌های جنایات ضد بشری استکبار جهانی و صهیونیست غاصب در قتل عام انسان‌های بی‌گناه به درستی در دنیا نشان داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مکرونی که با یک دلقک عکس یادگاری می‌گرفت و نگران حقوق زن بود، چرا امروز که صهیونیست غاصب هزاران زن و کودک بی‌گناه را در غزه به خاک و خون می‌کشد و بدترین جنایات ضد بشری را مرتکب می‌شود، نگران حقوق بشر و زن نیست؟

جلیلی، با بیان اینکه بازیگرانی که به دروغ برای آزادی زن ایرانی اشک تمساح می‌ریختند، با در اختیار قرار دادن سلاح شیمیایی به صدام زمینه ساز بمباران شیمایی سردشت شدند، گفت: استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشری بسیاری از واقعیت‌های تلخ را با یک بسته بندی شیرین به خورد ملت‌ها می‌دهند.

نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، اظهار کرد: صدر اعظم آلمان اعلام می‌کند رژیم صهیونیستی که پای بند به هیچکدام از مبانی حقوق بشری و انسانی نیست نمونه‌ای از یک دموکراسی کامل می‌دانیم و رفتارهای او را هم مطابق با دموکراسی معرفی می‌کند.

جلیلی، با بیان اینکه ملت مظلوم غزه با ایمان به خدا عاقبت موفق خواهد شد، ابراز کرد: ملتی که ایمان به خدا دارد، آنچه را که می‌خواهد به دست می‌آورد و وعده الهی محقق خواهد شد و همانطور که زمانی همه جبهه باطل با هم گفتند شاه بماند و یا صدام پیروز می‌شود، اما این ملت ایران بود که با ایمان به خدا شاه را بیرون کرد و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد، پس قطعا نیروهای مقاومت فلسطین و غزه نیز با الگو برداری از ملت ایران در این عرصه پیروز خواهند شد.

نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه اسلام برای کرامت و شخصیت زن ارزش بسیار بالایی قایل است، گفت: در حالی که اسلام ۱۴۰۰ سال پیش اجازه داده خانم‌ها همراه آقایان بیعت کنند، انگلیسی‌هایی که مدعی حقوق زن هستند ۱۰۰ سال پیش اجازه رأی دادن به زنانشان را داده‌اند.

جلیلی با بیان اینکه اسرائیل در تمام نبردهای با حماس و مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان شکست خورده است، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه ساختار این رژیم تاکنون هجومی بوده، اما عملیات طوفان الاقصی نشان داد که دیگر نمی‌توانند به قدرت هجومی خود ادامه دهد و لذا شکست غیر قابل ترمیم برای آنها بود.

نماینده مقام‌معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، با بیان اینکه تفکر ۸ سال دفاع مقدس در دفاع از حرم نیز شکوفا شد، گفت: دشمن فکر نمی‌کرد نسلی همانند علی وردی‌ها، روح الله عجمیان‌ها و شهیدان رضا زاده و زینال زاده که بدترین جنایت و با شعار زن، زندگی و آزادی علیه آنها انجام شد، با تمام وجود پای کار بایستند و به شهادت برسند.

وی تصریح کرد: همان کسانی که به صراحت از قاتلان شهدای امنیت حمایت می‌کردند، امروز از حمله موشکی به بیمارستان حمایت می‌کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha