دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه سیستان و بلوچستان

حوزه/ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه سیستان و بلوچستان با حضور مدیران و معاونین آموزش و مدیر حوزه علمیه استان به همراه معاونین در مرکز استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه سیستان و بلوچستان با حضور مدیران و معاونین آموزش و مدیر حوزه علمیه استان به همراه معاونین به مدت دو روز در شهرستان زاهدان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات مدیران و کادر مدارس علمیه، اظهار داشت: الحمدلله طلاب استان از استعدادهای خوبی برخوردار هستند که شکوفایی این استعدادها نیاز به برنامه ریزی دقیق و درست و هدفمند در زمینه های آموزشی، تهذیبی، پژوهشی و تبلیغی دارد.

وی افزود: گواه بر این مطلب درخشش طلاب و اساتید استان در همایش ملی «مهدویت، محور وحدت» است که در بهمن ماه سال جاری در مرکز استان برگزار گردید و بیش از ۸۰ مقاله از طلاب و اساتید استان به همایش ارسال شد و قریب به ۷۰ مقاله مورد پذیرش واقع شد، همچنین وضعیت سنجی که معاونت پژوهش کشور از عملکرد پژوهش در یازده محور داشته است، استان رشد چشمگیری داشته و توانسته رتبه سوم کشوری را کسب کند.

در ادامه معاونین مدیریت حوزه علمیه استان به ارائه گزارش و مطالبات خود از مدارس علمیه پرداخته و مدیران مدرسه نیز مباحث مدارس خود را مطرح و مصوبات کاربردی مورد موافقت قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha