یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خبر گزاری حوزه

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه از دوره تربیت مدرس نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با حضور بیش از 200 طلبه سطح عالی حوزه از سراسر کشور در قم خبرداد.

حجت الاسلام مقنی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اعلام این مطلب اظهارداشت: این دوره در راستای برنامه های دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور بوده و با حضور طلاب و فضلایی از سراسر کشور در قم برگزار می گردد.

به گفته وی، در این دوره بیش از 200 طلبه دارای مدرک سطح سه حوزه از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه، با بیان اینکه این دوره برای اولین بار است که در سطح کشور برگزار می گردد، بیان داشت: بیش از 500 طلبه برای حضور در این دوره ثبت نام کرده بودند که در نهایت با توجه به ظرفیت دوره 200 نفر پذیرش نهایی شدند.

وی تصریح کرد: اولین دوره تربیت مدرس نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از امروز به مدت 10 روز در مجتمع ولایت قم کار خود را آغاز کرده و در طول دوره از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور بهره برده خواهد شد.

حجت الاسلام مقنی،با بیان اینکه مراحل بعدی این دوره در فصل پاییز و زمستان برگزار خواهدشد، خاطرنشان ساخت: این دوره با همکاری بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء و مرکز تخصصی حدیث حوزه برگزار می گردد.

انتهای خبر18/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha