یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی قابل، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قزوین

حوزه/ غربی ها قصد دارند با انجام اهانت، چهره ای خشن از دین اسلام در بین مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی رواج دهند تا از این طریق از رشد گرایش به اسلام بکاهند.

حجت‌الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به این که کفر جهانی از صدر اسلام تا امروز با اسلام مخالف بوده و با شیوه های گوناگونی این دشمنی خود را ادامه داده است، ابراز داشت: آنها در این دشمنی خود هیچ گاه از اسلام راضی نشده اند؛ به گونه ای که حتی  توقع داشتند که پیامبر اکرم(ص) هم تابع آنها شود.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین اظهار کرد: اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) در نشریات غربی دارای سابقه ای طولانی است که این بار از قلم یک نشریه فرانسوی انجام شد که این مسئله نشان از عمق دشمنی آن‌ها با دین اسلام دارد.

وی ادامه داد:  نشریه فرانسوی اهانت‌کننده در یک روز چندین میلیون نسخه را به پنج زبان دنیا چاپ کرد و در اختیار عموم مردم قرار داد تا علاوه بر مطرح کردن خود در فضای مطبوعاتی و رسانه‌ای جهان، گامی مؤثر در راستای اهداف نظام استکباری و سلطه‌جویانه غرب بردارد.

حجت الاسلام قابل با اشاره به اهداف کشورهای غربی از انتشار کاریکاتور موهن و توهین‌آمیز، بیان کرد: غربی ها قصد دارند تا با انجام چنین کارهایی چهره ای خشن از دین اسلام در بین مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی رواج دهند تا از گرایش روز افزون مردم دنیا به اسلام بکاهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین افزود: سردمداران استکبار جهانی به تازگی در حرکتی جدید با شرکت در یک راهپیمایی در فرانسه خواستند تا مسلمانان را بترسانند. در این تجمع بنیامین نتانیاهو، جمهوری اسلامی ایران، حماس و حزب الله را به عنوان تروریسم معرفی کرد، در حالی که همین کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی جنایت های زیادی را انجام داده و می دهند.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین با اشاره به وظایف مسلمانان در برابر حرکت های  ضد اسلامی کشورهای غربی، گفت: مسلمانان باید در برابر تهدیدها و حرکت های استکباری هوشمندی به خرج داده و به صورت متحد، با حضور در تجمع‌های اعتراض آمیز، انزجار خود را از فعالیت ضد دینی کشورهای غربی نشان دهند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha