شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رئیسی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که امپراطوری خبری غرب به دنبال تغییر باورهای اعتقادی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در نامه خود به جوانان اروپا و آمریکا همه جهانیان را به شناخت واقعی اسلام دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در نخستین کنگره شهدای روحانی استان هرمزگان، در تالار شهید آوینی بندرعباس، با اشاره به مجاهدت های و خدمات روحانیت، گفت: روحانیت در رشد جامعه اسلامی و انسان سازی موثر است و هم چنان مطمئن ترین ملجاء و پناهگاه مردم به ویژه جوانان می باشد.

وی به توطئه های شوم دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان با تجهیز گروه های تروریستی به سلاح و سرمایه و ایجاد اختلاف، رعب و وحشت و اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص)، حساسیت سنجی از جامعه اسلامی را دنبال می کنند، اما اعتراض جهان اسلام این توطئه ها را خنثی می کند.

 عضو خبرگان رهبری با بیان این که غرب به امپراطوری خبری مجهز است و به دنبال تغییر باورهای اعتقادی مسلمانان می باشد، تصریح کرد: نوع نگرش غرب به تمدن مطمئنا باطل است، چرا که همجنس گرایی نمونه ای از این نگرش است.

دادستان کل کشور با اشاره به شکل گیری بیداری اسلامی و رشد آن، تاکید کرد: بیداری و جهل زدایی از برکات خون شهدا به ویژه شهدای روحانی است و قطعا ادامه این راه و پاسداشت خون این عزیزان، موجب حفظ اسلام و دین می شود.

 وی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همه جهانیان به ویژه جوانان را به شناخت واقعی اسلام دعوت کردند.

انتهای پیام.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha