یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد دبیری فرد - خوزستان

حوزه/ در نشست تبلیغی مدیران مدارس علمیه اهواز بر لزوم توجه مدیران مدارس به اعزام کوتاه مدت طلاب به مناطق تبلیغی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست مدیران مدارس علمیه اهواز، عصر امروز، با هدف ساماندهی اعزام های کوتاه مدت تبلیغی، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خوستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام محمد دبیری فرد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که امروز دشمن شیوه های مختلفی برای ایجاد انحراف در عقاید مردم به کار گرفته، تصریح کرد: امروز تهاجم دشمن بر کسی پوشیده نیست و باید حوزه های علمیه خود را برای مقابله همه جانبه با این تهاجامات تجهیز کند که خوشبختانه این مهم از سالیان قبل شکل گرفته و هم اکنون نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات زیر بنایی برای مقابله با تهاجمات دشمن، اذعان داشت: یکی از مهمترین فعالیت های زیربنایی، انجام فعالیت های تبلیغی به صورت مستمر در مناطق مورد هجمه است، که در این راستا دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن برگزاری دوره های آموزشی تبلیغ، اقدام به اعزام مبلغ در مناطق تبلیغی کرده است.

حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان نیز با بیان این که ظرفیت تبلیغی خوبی در استان خوزستان وجود دارد، ابراز داشت: طلاب و روحانیون می توانند یا به صورت خودجوش و یا از طریق مراکز تبلیغی مشخص شده

حجت الاسلام محمد آل مبارک، مسئول امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، از آمادگی کامل این دفتر، برای اجرای دوره های تبلیغی در سطح استان خبرداد و گفت: ما آمادگی کامل برای اجرای دوره های آموزشی و نقد فرق و ادیان در مدارس علمیه سطح استان را داریم اما اجرای کلیه دوره ها منومط به درخواست مدیران به این دفتر است.

در این جلسه همچنین مدیران، اساتید و جمعی از مبلغین فعال حوزه علمیه خوزستان به بیان نکات خود در خصوص نحوه تبلیغ بهتر طلاب پرداختند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha