شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 347230
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
سرافراز اصفهان

حوزه/ داشتن سعه صدر و بالا بردن آستانه تحمل، از الزامات مهم تحقق شعار امسال است، چرا که در نقد سازنده، تخریب و تضعیف جایگاهی نداشته و همگان به توسعه و پیشرقت کشور می اندیشند.

حجت الاسلام  مسعود سرافراز، امام جمعه دولت آباد استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به شعار سال جدید به نام "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی"، اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال با دید روشنگرانه، آینده نگر، حکیمانه و مدبرانه، شعاری را اعلام می کنند که با رصد این شعارها مشاهده می شود ، نامگذاری بسیار دقیق انتخاب شده اند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بر تمام مسائل داخلی و بین المللی اشراف دارند، ادامه داد: بدون شک شعار سال1394 براساس  شرایط منطقه و جهان انتخاب شده و برنامه های دولت باید براین روند انجام گیرد.

امام جمعه دولت آباد افزود: اگر همدلی و هم زبانی میان ملت و مردم به طور متقابل وجود داشته باشد و نکاتی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان بیان نمودند، رعایت شود، بسیاری از مشکلات پیش روی کشور از جمله معضلات اقتصادی مرتفع خواهد شد.

حجت الاسلام سرافراز، داشتن سعه صدر بین دولت و ملت را از الزامات تحقق شعار امسال برشمرد و تاکید کرد:  باید آستانه تحمل مسئولان کشوردر قبال انتقادهای سازنده و منصفانه بالا رود.

این کارشناس حوزوی ادامه داد: انتقادپذیری دولت نشان دهنده ظرفیت بالای نظام اسلامی است، بنابراین هر مسئولی باید پذیرای انتقادهای سازنده ملت باشد.

وی با اشاره به این که لازمه پذیرش انتقادها، داشتن سعه صدر است، گفت: در نقد سازنده، تخریب و تضعیف جایگاهی ندارد و همه به توسعه و پیشرقت کشور می اندیشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha