دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسیج رسانه

حوزه/ سرپرست سازمان بسیج رسانه استان قم از برگزاری کرسی درس اخلاق رسانه به همت این سازمان و با سخنرانی آیت‌الله حسینی‌بوشهری در خبرگزاری حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سید محمدمهدی موسوی در همین خصوص اظهار داشت: در دنیای کنونی رسانه های جامعه اسلامی برای این که از دچار شدن به آسیب ها و آفت های حاکم  بر رسانه های غربی مصون بمانند، چاره ای جز تلاش به منظور تحکیم و تقویت اخلاقی ، معرفتی و دینی ندارند.

وی همچنین افزود: در همین راستا و در راستای عمل به رسالت انقلابی و دینی، سازمان بسیج رسانه استان قم با همت خبرگزاری حوزه به زودی اقدام به برپایی کرسی درس اخلاق رسانه در این خبرگزاری و با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، امام جمعه قم و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور می نماید.

موسوی ضمن دعوت از کلیه خبرنگاران و اهالی فرهیخته رسانه های استان برای حضور در این محفل گفت: زمان دقیق برگزاری جلسه متعاقباً از طریق سیستم پیامکی و انتشار اخبار مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خاتمه بیان داشت: سازمان بسیج رسانه استان قم به حول و قوه الهی بنا دارد در سال 1394 برنامه های بهتر و بیشتری را در راستای وحدت و همدلی میان رسانه های استان با رویکرد تعمیق بصیرت و معرفت دینی و انقلابی و نیز تقویت مباحث اخلاقی برگزار کند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha