یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 348849
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
1

حوزه/ تولیت حوزه امام رضا(ع) تهران، در حکمی، مدیر سابق این حوزه را به عنوان "استاد هادی" منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، استاد علی اکبر رشاد، در حکمی، با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین حسن قاسمی، مدیر سابق حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، وی را به عنوان "استاد هادی " این حوزه منصوب کرد.

متن حکم تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ حسن قاسمي  -  مازال موفقاً.

 سلام‌عليكم بما صبرتم فنعم عقبي‌ الدار

به حکم وظیفه و  به رسم ادبگذاري، بدین وسیله از سوي خويش واعضای محترم هیات امنای بنیاد امام رضا(ع) و معاونان، مدرسان و طلاب حوزه ی علمیه امام رضا(ع) و دیگر همکاران، تلاش های مخلصانه و خدمات ارزشمند حضرت مستطاب عالی را در دوره ی طولانی و دشوار تصدی مدیریت این حوزه ی مبارکه، پاس مي‌دارم.

رجاء واثق دارم خدمات آن برادر عزیز، مورد توجه خاص ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) وعنایات ویژه ی صاحب اصلی حوزه های علمیه حضرت بقیة الله(ارواحنا فداه)  قرارگرفته  ومساعی مخلصانه تان جزو باقیات صالحات و ذخایراخروی ارزشمند شما بشمار آید.

اینک که به اقتضای علاقه ی وافر به تمحض در مسائل علمی، مایل به کناره گیری از امور مدیریتی هستید  و با توجه به مراتب فضل و تجارب ارزنده ی تربیتی جناب عالی  و ضرورت هدایت علمی و تربیتی طلاب عزیز، که گرانیگاه شؤون و امور حوزه ها قلمداد می گردد،  شما را به عنوان "استاد هادی" این حوزه، منصوب می نمایم. امید می برم با برنامه ریزی دقیق وصرف وقت کافی و اجرای کامل وظایف مقرر، و معاضدت جدی همکاران، نقش شایان و نمایانی را در این جایگاه خطیر در راستای تحقق نظام علمی ـ آموزشی پرورش مآل در حوزه ی علمیه ی امام رضا(ع) ایفا فرمایید.

علی اکبر رشاد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha