شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تهاجم فرهنگی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام عصر(عج) شیراز با تاکید بر مبارزه همگانی با تهاجمات فرهنگی، گفت: امروز نباید در مقابله با انحرافات و تهاجم فرهنگی منتظر بخش نامه باشیم.

حجت الاسلام محمد برکت، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در فارس گفت: در جامعه اسلامی تمامی اقشار باید به اصلاح اوضاع فرهنگی در داخل کشور بپردازند و در ارائه شکل صحیح آن به خارج نیز بکوشند، حتی گاهی تلاش فرهنگی در خارج از کشور زود بازده تر و نتایج آن بهتر است، این همه به شرط آن است که تبلیغات به حق و طبق موازین اسلامی صورت پذیرد.

مسئول مدرسه امام عصر(عج) شیراز اظهار کرد: امروز نباید در مبارزه با تهاجمات فرهنگی منتظر بخش نامه باشیم بلکه باید همه به طور خود جوش به میدان بیایند.

وی با تاکید بر گسترش فعالیت های رسانه ای برای مبارزه با تهاجم فرهنگی  بیان کرد: قدرت تبلیغاتی را باید هم در کشور و هم بیرون از کشور افزایش داد. باید امروزه با استفاده از همه ظرفیت ها و استعداد ها، جنبش نرم افزاری و  ارتقای فناوری وارد میدان نبرد شویم.

حجت الاسلام برکت، تصریح کرد: امروز برای مبارزه با تهاجمات فرهنگی باید همه وارد میدان شده و در این زمینه قطعا نقش روحانوین بسیار  مهم است چون در صف اول مبارزه هستند.

وی در پایان گفت: ظرفیت ها و توانمندیهای موجود در ایران بسیارند؛ ایران کشوری جوان است  لذا  باید استعداد ها را شکوفا ساخت تا به اهداف اصلی و نهایی برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha