دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمکران

حوزه/مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران گفت: دوره آموزشی ضمن خدمت خادمین افتخاری از اول مرداد سال جاری آغاز و به مدت یک ماه در ۲۰ ساعت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید حسین موسوی رابطی از آغاز دوره آموزشی خادمین افتخاری خبر داد و گفت: در این دوره بنابر مصوبه مدیران مسجد مقدس جمکران مقرر شد تمامی خادمین افتخاری 20 ساعت آموزش مقدماتی خادمی را بگذرانند.

وی ادامه داد: در همین راستا از 15 شعبان تا 15 ماه رمضان امسال به مدت یک ماه از خادمین برای شرکت در این دوره ثبت نام به عمل آمد، این دوره که از 30 تیرماه آغاز شده تا 30 مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه 6 گروه برای برگزاری این دوره تشکیل شده، اظهار کرد: خادمین متناسب با شیفت های کار خود در مسجد می توانند در یکی از این 6 گروه وارد شده و آموزش های لازم را ببیند.

وی خاطرنشان کرد: خادمین در این دوره آموزشی 7 عنوان درسی که مجموعا 20 ساعت است را باید سپری کرده و در پایان دوره در آزمون آن شرکت نمایند، چنانچه خادمین افتخاری 50 درصد سوالات آزمون را پاسخ دهند برای آنها گواهینامه حضور و موفقیت در دوره صادر خواهد شد.

موسوی رابطی با اشاره به عناوین درسی این دوره آموزشی گفت: 20 ساعت آموزش شامل درسنامه مهدویت 4 ساعت، اخلاق و آداب خدمت گذاری 4 ساعت، امر به معروف و نهی از منکر 4 ساعت، آشنایی با تاریخچه مسجد مقدس جمکران 2 ساعت، آشنایی با نسائل امنیتی و حراستی مسجد 2 ساعت، احکام 2 ساعت و آئین نامه خدمت 2 ساعت است.

وی با بیان اینکه این یک دوره عمومی برای خادمین افتخاری است، تصریح کرد: در حال حاضر مرحله نخست دوره برگزار می شود که طی آن 725 نفر آموزش می بینند، خادمینی که نتوانستند در دوره شرکت کنند می توانند از 15 مرداد تا 31 مرداد ماه سال جاری ثبت نام کنند که دوره آن نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود.

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران گفت: این دوره آموزشی برای اولین بار برای خادمین افتخاری برگزار می شود، ضمناً در خصوص خادمین کم سواد نیز صرفا حضور آنها در کلاس کفایت می کند و ملزم به کسب حداقل نمره در آزمون دوره نیستند.

وی در پایان یادآور شد کلیه خادمین افتخاری باید گواهینامه دوره مذکور را در پرونده خود داشته باشند همچنین این دوره برای کلیه خواهران خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا سعادت سرشت IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
    0 0
    من الله التوفیق