یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله غروی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه با تاکید بر لزوم دوری از اشرافی گری، گفت: نباید به گونه ای عمل کنیم که برای خود جایگاهی قائل شویم. ما خادم مردم، در میان مردم و از آن ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سیدمحمد غروی، پیش از ظهر امروز در اجلاسیه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه های علمیه کشور، در جوار بارگاه رضوی، با تبریک فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع)، به رسالت مدیران حوزی اشاره کرد و گفت: مدیران حوزه ها باید برای پیشرفت حوزه و طلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به رابطه استاد و شاگردی در حوزه، افزود: باید رابطه عاطفی بین استاد و شاگرد برقرار شود تا اساتید بتوانند تاثیرگذاری لازم را در عرصه تربیت طلاب توانمند داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم توجه اساتید به زندگی طلبگی، تصریح کرد: اساتید باید به عنوان الگوی طلاب، زی طلبگی را حفظ کرده و با رفتر عملی آن را به طلاب منتقل کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ استقلال حوزه، ابراز داشت: بنای حوزه ها بر استقلال مالی است و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و همه مراجع نیز روی این مسئله مهم تاکید ویژه داشته و دارند، البته دولت نیز باید به تأمین زیر ساخت های حوزوی کمک کند.

آیت الله غروی در پایان با تاکید بر لزوم دوری از اشرافی گری، خاطر نشان کرد: نباید به گونه ای عمل کنیم که برای خود جایگاهی قائل شویم. ما خادم مردم، در میان مردم و از آن ها هستیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha