دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علیرضا ناجی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کرسی آزاد اندیشی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری ۱۳ کرسی آزاد اندیشی در سال تحصیلی گذشته و ۱۵ کرسی در سال ۹۵-۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا ناجی، در جمع خبرنگاران، با بیان این که سی و دومین نشست شورای مرکزی کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی و نقد و مناظره حوزه علمیه اصفهان با حضور اعضای شورا، در دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و حجج اسلام محسن جلالی، ملکی، فرزین، فراهینی، بهرامی، ناجی و آقای راهدان برگزار گردید.

وی با اشاره به این که در این نشست، درخواست های رسیده از طرف مراکز علمی حوزوی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: موضوعات  چند کرسی آزاداندیشی آینده شامل "خبرگان در نظام ولایت فقیه و نظام سکولاریسم"، "سبک زندگی طلبگی"، "داعش فتنه مذهبی یا سیاسی" و "نشانه شناسی در رسانه های آخرالزمانی" به تصویب رسید.

مسئول دبیرخانه کرسی آزاد اندیشی حوزه علمیه اصفهان همچنین از بحث درباره برنامه های ارتقای کیفی کرسی های آزاداندیشی خبر داد و اظهار داشت: دبیرخانه کرسی های آزاد اندیشی حوزه اصفهان در سال تحصیلی گذشته 13 کرسی با همکاری مدارس و مراکز علمی برگزار کرده و امسال نیز برگزاری 15 کرسی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha