دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تکفیری های سوریه

حوزه / حجت الاسلام بخشی با بیان این که تشیع لندنی با پیوند زدن خرافات به اسلام، سعی در معرفی چهره خشن و به دور از عقل و منطق دارد، گفت: طلاب و روحانیون به عنوان افسران جنگ نرم باید در راستای بصیرت افزایی و تبییت واقعیت ها با جریان ها و گروهک های ضد اسلامی به ظاهر مسلمان، مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین بخشی، ظهر امروز در کارگاه جریان شناسی سلفی تکفیری که با حضور علماء و روحانیون آذربایجان شرقی در مدرسه طالبیه تبریز برگزار شد، ابراز داشت: جریان های تکفیری برای ریشه کن کردن اسلام ایجاده شده و توسط ایادی استکبار مدیریت می شود.

وی افزود: مهم ترین عامل در برخورد با چنین جریان های ضد اسلامی، شناخت دقیق این جریان های تکفیری همراه با شیوه های اثرگذاری و نفوذ است که به توسط این شیوه ها، اعتقادات مردم را گمراه کرده، در امور تروریستی از آن ها بهره می برند.

این استاد حوزه، ادامه داد: به برکت مدیریت حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت مؤمن ایران، نظام اسلامی در ایران تشکیل شد. بعد از ایجاد چنین نظام قدرتمندی، دشمن بیکار ننشست و چون منافع خود را در خطر می دیدید، مشغول دسیسه و ایجاد جریان‌های تکفیری شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، دنیا را متوجه تشیع کرد، تشیعی که بر اساس فرامین اسلام ناب و تفکر حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شد که منافع دولت های استکباری را تهدید می کرد.

حجت الاسلام بخشی، افزود: انقلاب اسلامی ایران، علی رغم دسیسه های بی‌شمار جهان استکبار رفته رفته بر قدرتش افزوده می شود و امروزه به برکت رهبری مقام معظم رهبری، تبدیل به یک قدرت بزرگ بین المللی شده است و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر آن اعتراف دارند.

وی افزود: تشکیل گروهک های تروریستی داعشی به خاطر ترس از نفوذ ایران اسلامی در دنیا و ریشه کن کردن اسلام ناب ایجاد شده و در حقیقت در حال جنگ با اسلام و ایران اسلامی است.

استاد حوزه تبریز، افزود: ایجاد تشیع لندنی و تسنن آمریکایی از دیگر اقدامات و توطئه های دشمنان اسلام است تا به توسط آن و ایجاد دو سر افراط، احساسات مردم مسلمان شیعه و سنی را نسبت به هم برانگیزانند تا مسلمانان به جان هم بیافتند. دشمن سرمایه‌گذاری زیادی روی این گروهکها می‌کند و نسبت به آن امیدوار است.

وی با بیان اینکه تشیع لندنی با پیوند زدن خرافات به اسلام، سعی در معرفی چهره خشن و به دور از عقل و منطق دارد، گفت: طلاب و روحانیون به عنوان افسران جنگ نرم باید در راستای بصیرت افزایی و تبییت واقعیت‌ها و حقیقتها با جریان‌ها و گروهک‌های ضد اسلامی به ظاهر مسلمان، مقابله کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha