سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
آیت الله مجتهد شبستری

حوزه/ آیت الله مجتهد شبستری، گفت: امروز لبه تیزحملات و تهاجمات دشمنان، متوجه دانش آموزان و دانشجویان است، چرا که مقدرات آینده کشور به دست این افراد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در اجتماع بزرگ دانش آموزان عزادار که در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، با بیان اینکه دشمن دیگر از تهاجم نظامی ناامید شده است، گفت: امروز دشمن با تهاجم فرهنگ و جنگ نرم به دنبال استحاله نظام و تغییر سیرت آن می باشد.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد تا با تخریب ایمان و اعتقادات جوانان آن ها را به انحراف بکشاند، گفت: لبه تیز این حملات و تهاجمات متوجه دانش آموزان و دانشجویان است، چرا که مقدرات آینده کشور به دست این  افراد خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ است، گفت: ارزش های اسلام و انقلاب باید احیاء شود، چرا که مهمترین هدف امام حسین(ع) احیاء ارزش های دینی، استکبار ستیزی و امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی، با بیان اینکه  رهبر معظم انقلاب امروز حسین زمان هستند، گفت: حسین و شمر زمان خود را بشناسید و با تبعیت از حسین زمان خود و شناخت حق و باطل، در جهت پیشرفت ایمانی و علمی کشور و آینده ایران اسلامی گام بردارید.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، افزود: در میان اصحاب امام حسین(ع)، از پیر و جوان وجود داشتند و آنچه که باید مورد توجه جوانان عزیز قرار گیرد، شخصیت حضرت قاسم(ع) است. ایشان الگو و اسوه ای برای جوانان و نوجوانان ایرانی هستند که باید درس ایثار، فداکاری و ولایتمداری را از ایشان اخذ کرد.

وی در خاتمه، گفت: دشمن می داند که جوانان و نوجوانان ایرانی مطیع امر رهبری هستند و حاضرند جانشان را هم در این راه تقدیم اسلام کنند و به همین جهت است که جرات حمله نظامی و مقابله ندارد لذا باید  این روحیه  بیشترتقویت گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha