یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله محسن مجتهد شبستری

حوزه/ دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از عمق عظمت و جایگاه استراتژیک نظام اسلامی ما در عرصه بین الملل دارد، چرا که امروز هیچ نزاع منطقه‌ای و جهانی، بدون کمک و مشارکت ایران قابل رفع نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، ظهر امروز در جمع اعضاء کمیته سیاست گذاری بزرگداشت دهه فجر و 9 دی، اظهار داشت: 8 و 9 دی، فصل الخطابی به توطئه براندازی دشمن در فتنه 88 بود.

وی با بیان این‌که بزرگداشت ایام الله در حقیقت تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و شکر گزاری نعمت الهی است، ابراز داشت: بزرگداشت روزهایی مانند 8 و 9 دی و دهه فجر در حقیقت نشان از حیات انقلاب و آرمان های والای آن دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شکر گزاری نعمات الهی را مورد تأکید قرآن و روایات معصومین(ع) دانست و اذعان داشت: بزرگترین نعمت، نعمت استقلال و آزادی است، زمانی جمهوری اسلامی ایران در بند مستشاران آمریکایی قرار داشت و خبری از آزادی کشور نبود.

وی، دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب را نشان از عمق عظمت و جایگاه استراتژیک نظام در عرصه بین الملل دانست و افزود: امروز هیچ نزاع منطقه‌ای و جهانی بدون مشارکت ایران قابل رفع نیست.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: حضور گسترده مردم در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و 9 دی، نشان از علاقه مندی ملت غیور ایران به نظام و انقلاب است، از این رو می توان گفت که اکثریت مردم علاقه مند به نظام و ارزش های انقلاب هستند.

وی با اشاره به حوادث فتنه 88، تصریح کرد: فتنه 88 کشور را 8 ماه به آشوب کشاند، اما ملت، با بصیرت و دشمن شناسی خود در 8 و 9 دی توانست خط بطلانی بر اندیشه براندازی نظام بکشد و بار دیگر مردم ایران اسلامی با وحدت کلمه توانست با حضور خود دشمن را نا امید و مأیوس گرداند.

آیت الله مجتهد شبستری در خاتمه با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات را نشان مردم سالاری دینی و اقتدار کشور عنوان کرد و افزود: انتخابات در حقیقت نمایش قدرت ملت و نظام در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی و شیطان بزرگ، آمریکا است، انتخابات این دوره نیز با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 26/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha