یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ خط مقاومت با حضور بزرگان حرکت های اسلامی، باید اتاق فکر قدرتمندی داشته باشد تا بتوانند از ظرفیت های کشورهای اسلامی برای مقابله با آنها استفاده کنند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار با شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نجبای عراق گفتند: اولین مساله در جهاد و جنگ، مخفی نگاه داشتن تجهیزات و تصمیمات است.

این مرجع تقلید بیان کردند: نباید نقشه های نظامی در مراکز مختلف بیان شود و بسیاری از مسایل نباید رسانه ای شود؛ افراد نخبه در این جبهه باید امورات را بدست توضیح کرد.

ایشان گفتند: نباید به شکلی عمل کنیدو نقشه های بعدی رزمندگان خود را برای رسانه ها عیان کنید؛ زیرا امکان دارد که دشمنان با رصد این مسایل، خود را برای مبارزه با ما تجهیز کنند.

معظم له خاطرنشان کرد: در حقیقت دشمنان، نباید با چهره های اصلی فرماندهان در این جنگ آشنا باشند زیرا این مساله خلاف مصالح جنگ است و این شکل دیدارها با حضور افراد زیادی که در این جبهه حضور دارند از نظر امنیتی مناسب نیست.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان کردند: چرا باید آمریکا را به عراق راه بدهیم که امروز از توطئه های آنها گله گذاری کنیم؛ مهمترین مشکل  این است که عراق  به  آمریکا راه و  اجازه بازی به آنها داده است.

این مرجع تقلید بیان کردند: آمریکا یی ها دروغگو ودغل کارند و نباید اجازه دهیم که این گونه در عراق حاضر شوند؛ حضور آنها در کشورهای اسلامی باعث فتنه خواهد بود.

ایشان گفتند: رهبر انقلاب فرمود، باید کاری کنید که آمریکا جرات نکند در کشور شما حضور یابد و از تجزیه کشورهای اسلامی سخن بگوید.

معظم له خاطرنشان کرد: دولت قدرت مند، باید زمینه توسعه کشور را فراهم کند و به همین جهت دولت های اسلامی با ضعف خود باعث شدند که آمریکا زمینه فعالیت را در کشور های خود باز کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان کردند: در ابتدا باید بین شیعه و سنی وحدت ایجاد کنیم و نباید با شعارهای فرقه ای و حزبی مشکلات را دو چندان کنیم.

این مرجع تقلید بیان کردند: کشورهای اسلامی باید از خود بپرسند که چرا آمریکا جرات ندارد از تجزیه ایران سخن بگوید؛ این مساله به این دلیل است که کشورهای اسلامی خود را دست کم می گیرند؛ اگر ایران را الگوی خود کرده بودند این همه ذلت را تحمل نمی کردند.

ایشان گفتند: خط مقاومت با حضور بزرگان حرکت های اسلامی باید اتاق فکر قدرتمندی داشته باشند تا بتوانند از ظرفیت های کشورهای اسلامی برای مقابله با آنها استفاده کنید.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: گروه های مقاومت، باید با هم متحد باشند و با شرایط مناسبی برای جنگ با کفار متحد شوند؛ همه کارها با جنگ حل نمی شود، باید تلاش کرد که ابتدا مردم و علما را در عراق به شکلی متحد کنند و بعد به دشمنان حمله کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha