دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 دیدار وزیر ارتباطات با آیت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ ملتی که گرسنه است دینداری برای آن مشکل می باشد، بنابراین باید شب و روز برای خدمت به مردم و پیشرفت جامعه اسلامی به اقتدار انقلاب و نظام تلاش کرد، قدرت را از آن دین و مردم بدانیم و برای خدمت رسانی با عُرضه باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی، امروز در دیدار وزیر ارتباطات که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا برگزارشد، گفتند: مسئله برجام با قدرت دولت و مردم و در سایه رهنمودهای رهبری به نتیجه رسیده، باید بدانیم این قدرت نباید یکجا ذخیره شود.

ایشان ادامه دادند: این قدرت از آن ملت است و نباید از سوی ارگانی قبضه شود، اگر قدرت در برابر بیگانه به دست آوردهای خوبی رسیده، به خاطر این بوده که وابسته به دین و مردم بوده،  بنابراین نباید آن را  غصب کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به جانفشانی ملت ایران برای انقلاب و نظام اسلامی، افزودند: جانبازی که 25سال  است قطع نخاع شده و این درد و رنج را تحمل می کند، به خاطر دین دچار این همه مشکلات شده، بنابراین از وظایف مهم مسئولین رسیدگی به امور معیشتی مردم است.

حضرت آیت الله جوادی آملی افزودند: ما همه خادمان دین و مردم هستیم و باید مواظب رفتار و کردار و سخنان خود باشیم و نه خود قدرت را غصب کنیم و نه راضی به غصب این قدرت از سوی ارگانی باشیم و کاری کنیم که به سود مردم همه فعالیت ها به درستی پیش برود.

معظم له گفتند: وبا بیماری آبروبری است  و کسی که متهم به اختلاس و بد رفتاری به نظام و رشوه است، اینهم نوعی بیماری آبرو بری می باشد، بنابراین همان طور که حق سنگین؛ ولی گوارا است، باطل هم سبک و آبرو بر است.

 انتقاد از گرانی

حضرت آیت الله جوادی آملی از گرانی گلایه کردند و افزودند: چگونه ممکن است در کشوری که این همه منابع دارد،کالا را از خارج وارد کند؛ ملتی که گرسنه است دینداری برای آن مشکل می باشد، بنابراین باید شب و روز  برای خدمت به مردم و پیشرفت جامعه اسلامی به اقتدار انقلاب و نظام تلاش کرد، قدرت را از آن دین و مردم بدانیم و برای خدمت رسانی با عُرضه باشیم.

ایشان یادآور شدند: فضای پیرامونی فضایی حقیقی بوده، نه مجازی و همه از آنجا که فرهنگ، فکر حقیقت و اندیشه است، مجاز می باشد، بنابراین باید برای فضای حقیقی کار حقیقی کرد و اگر در جایی فکر و اندیشه نباشد، این فضا بی اثر خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha